Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Katarzyna Glinka dołączyła do akcji „Jem Drugie Śniadanie”!

Katarzyna Glinka wspólnie z Anną Wyszkoni, Dorotą Chotecką i Andrzejem Krzywym, dotychczasowymi ambasadorami, będzie namawiać Polaków do zabierania z domu drugiego śniadania.

Na początku 2015 roku ruszyła ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna „Jem Drugie Śniadanie”, która edukując jednocześnie wspiera program dożywiania w Polsce „Pajacyk”. Za cel organizatorzy postawili sobie wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Zaangażowane w akcję gwiazdy zgodnie przyznają jest to dla nich ważny posiłek, który codziennie zabierają ze sobą do pracy, a także pilnują, by ich dzieci regularnie go spożywały.
Jak przyznaje Katarzyna Glinka, bez wahania zaangażowała się w kampanię „Jem Drugie Śniadanie, ponieważ jako aktywna zawodowo mama, przestrzega pewnych zasad, które pomagają jej organizować dzień. Taką zasadą jest m.in. regularność spożywania posiłków.
– Zdrowe odżywianie, a przede wszystkim umiar i równowaga są dla mnie najważniejsze. Chociaż mam dużo obowiązków zawodowych to przede wszystkim jestem mamą. Wspólne posiłki to bardzo ważne momenty w ciągu dnia, zwłaszcza od kiedy mój synek poszedł do przedszkola.– przekonuje aktorka.
Inicjatywę „Jem Drugie Śniadanie” wspierają również takie gwiazdy jak: Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka i Andrzej Krzywy, którzy we wrześniu ubiegłego roku w ramach Ogólnopolskiego Dnia Drugiego Śniadania dzielili się ideą kampanii w mediach, a także rozdali około pięćset własnoręcznie zrobionych kanapek na ulicach Warszawy.
Namawiając do regularnych posiłków organizatorzy kampanii „Jem Drugie Śniadanie” pamiętają o tych, którzy na posiłki pozwolić sobie nie mogą. Dzięki wspólnej inicjatywie z programem dożywiania w Polsce „Pajacyk”, który stał się partnerem społecznym akcji, we wrześniu 2015 r., wydano 15 600 tys. ciepłych posiłków w szkołach na terenie całej Polski.
– Pomaganie dzieciom z najuboższych rodzin, tym które nie mogą liczyć na domowe drugie śniadanie, jest naszym obowiązkiem. Realna pomoc, jaką niesie kampania a także jej idea, były powodem, dla którego zdecydowałem się wesprzeć „Jem Drugie Śniadanie” w kolejnej edycji.- powiedział Andrzej Krzywy podczas konferencji inaugurującej tegoroczną odsłonę JDŚ.
Regularne spożywanie drugiego śniadania, a także zwracanie uwagi na to, co konkretnie wchodzi w jego skład, sprzyja dobrej kondycji psychicznej i fizycznej, zapobiega otyłości. Kampania „Jem Drugie Śniadanie” promuje również ideę noszenia ze sobą pojemników z drugim śniadaniem.
– Przykład idzie z góry. Dlatego w tegorocznej edycji chcemy dotrzeć z naszym przekazem do rodziców, bo to oni odpowiedzialni są za to, co jedzą ich dzieci. Sama angażuję się w projekty organizowane w szkole mojej córki i wiem, że dzieciaki chętnie chłoną wiedzę dotyczącą zdrowego odżywiania. Raz, po takim spotkaniu usłyszałam od własnego dziecka, że nie powinnam jeść owoców wieczorem, bo zawierają cukier. – opowiedziała podczas konferencji Dorota Chotecka, świadoma mama zaangażowana w akcję „Jem Drugie Śniadanie”.
Sponsorem kampanii „Jem Drugie Śniadanie” jest marka Bielmar. Partnerem medycznym został Żagiel Med z Lublina. Za organizację odpowiada Zaza Media.
Więcej na temat akcji „Jem Drugie Śniadanie na stronie www.jemdrugiesniadanie.pl

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock