Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Nowe targi branży tekstylnej za nami

Początek lata w Kielcach rozpoczął się pod znakiem mody. Wystawcy i zwiedzający z kraju i ze świata, mnóstwo nowości od producentów, prezentacje kolekcji topowych marek szyjących dla najmłodszych oraz ciekawe spotkania i warsztaty – tak w wielkim skrócie można opisać premierową edycję Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych Fashion for Kids.

Wystawa, która odbyła się od 28 do 29 czerwca w Targach Kielce zgromadziła firmy z 7 krajów świata, takich jak: Belgia, Dania, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja i Turcja. Dwudniowe wydarzenie dedykowane modzie dziecięcej miało miejsce w największej hali targowej – pawilonie E.

Na potrzeby nowego wydarzenia powstał profesjonalny wybieg, na którym mali modele prezentowali poszczególne kolekcje na różne sezony. Ofertę producentów i dystrybutorów obejrzało blisko pół tysiąca branżowych zwiedzających, między innymi z Niemiec, Ukrainy, Rosji, Słowacji, Rumunii, Czech, Bułgarii, Demokratycznej Republiki Konga oraz Kanady.

Modowy event w światowym stylu

Doświadczenie twórców doskonale znanych targów Kids’ Time od początku wróżyło powodzenie nowemu wydarzeniu na europejskiej mapie spotkań branży dziecięcej.

Jesteśmy usatysfakcjonowani z udziału w Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych – mówi Ismail Hakki Kiraz z tureckiej firmy Kimpeks Tekstil. – Do kieleckich targów po raz pierwszy przyjechaliśmy na początku tego roku, na inne wydarzenie poświęcone zabawkom i artykułom dla dzieci. Zarówno z udziału w Fashion for Kids jak i Kids’ Time jesteśmy bardzo zadowoleni.

Uczestnicy i wystawcy podkreślali międzynarodowy wymiar targów Fashion for Kids.

Podczas wystawy obecne były firmy z całej Europy. Obok nas były stoiska z Danii, widziałam też stoiska z Hiszpanii i Włoch – komentuje Danijela Pantic, reprezentantka MiniMignon z Francji.

Mała moda na wybiegu

Główną atrakcją wydarzenia Fashion for Kids były pokazy mody. Ponad sześćdziesięcioro dzieci w wieku od 3 do 10 lat, przez dwa dni targów, kroczyło po wybiegu i zawodowo prezentowało najnowsze trendy.

Interesującą rzeczą podczas Fashion for Kids były pokazy mody. Mogliśmy podziwiać małe talenty, a to nie często się zdarza na tego typu wystawach. Pokazy były bardzo profesjonalnie zorganizowane. W mojej opinii były najmocniejszym punktem targów – mówi Danijela Pantic, z MiniMignon.

Firmy pochwaliły się kolekcjami na sezon jesień/zima 2018 oraz na sezon wiosna/lato 2019. Oprócz konfekcji, było obuwie i różnorakie akcesoria, m.in. parasole, ozdoby do włosów, biżuteria torebki i plecaczki.

Fashion for Kids edukacyjnie

Branża tekstyliów dziecięcych rozwija się bardzo dynamicznie, a jednym z najbardziej chłonnych krajów jest Rosja. W ramach spotkania z Eleną Pismenskają omówiono w jaki sposób wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji, a także trendy marketingowe na Wschodzie. Pismenskaja podkreśliła w swojej prelekcji, że targi Fashion For Kids są doskonałą okazją do pozyskania nowych kontaktów i poszerzenia wiedzy o zagranicznych rynkach. O planowaniu zakupu towaru na potrzeby własnej działalności, opowiedziała Agnieszka Socha, specjalistka ds. zarządzania i logistyki w małych firmach handlowych. Udział w targach wzięła także Dagmara Habiera od lat realizująca projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu. W ramach Fashion for Kids poprowadziła zarówno wykłady jak i warsztaty.

– Czasem warto zrezygnować z pokazania całej ekspozycji sklepu, a skupić się na najważniejszych dla naszego klienta elementach – mówiła Dagmara Habiera.

Strefa Projektantów i Influencerów

Z myślą o projektantach, designerach, stylistach i influencerach powstała specjalna strefa. Organizatorzy Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych stworzyli okazję do nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy wystawcami a projektantami i blogerami.

– Możemy wymienić się doświadczeniami, spojrzeć na modę dziecięcą świeżym okiem. Targi to doskonała okazja,  by nawiązać relacje handlowe. Spotkałam  się z pozytywną reakcją i  nastawieniem wystawców obecnych na Fashion for Kids – podkreślała Joanna Jończyk, projektanta.

Drugiego dnia wystawy kilkanaście blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczyć premierową edycję targów odzieży dziecięcej i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami.

To, co my blogerzy polecamy dalej ma swój odbiór wśród mam. Dzięki naszej pracy mogą się one więcej dowiedzieć o firmach oraz nowościach dla swoich pociech – podkreślała Weronika Banaś, blogerka karmicielka.pl.

Więcej informacji na stronie http://www.targikielce.pl/pl/fashionforkids.htm

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock