Ponad 13,5 tysiąca osób odwiedziło największe targi kosmetyków naturalnych Ekocuda, które w miniony weekend odbyły się na gdańskim Stadionie Energa. Organizatorzy zadbali nie tylko o rekordową liczbę wystawców z Polski i zagranicy, lecz także o liczne wydarzenia towarzyszące, takie jak warsztaty i wykłady poświęcone zdrowemu trybowi życia i dobroczynnemu wpływowi naturalnych kosmetyków na skórę. Frekwencja potwierdza, że bycie eko to nie moda, lecz styl życia, który świadomie wybiera coraz więcej osób.

Rynek produktów naturalnych w Polsce stale się powiększa. Świadczy o tym nie tylko rosnąca frekwencja na targach, ale również liczba nowo powstających marek, które oferują naturalne kosmetyki, produkowane w zgodzie z naturalnym środowiskiem. Dostępne szeroko w sprzedaży online – podczas Ekocudów mają szansę dać się poznać, przetestować miłośnikom z całej Polski.

– Trzecia edycja targów Ekocuda w Gdańsku okazała się kolejnym sukcesem. Rekordowa liczba uczestników zaskoczyła nie tylko mnie, ale również wystawców. To pokazuje, że konsumenci świadomie wybierają produkty i coraz częściej stawiają na marki eko, co oznacza, że nasze targi są potrzebne – edukują i przybliżają uczestnikom szeroką gamę kosmetyków na każdą kieszeń. Co więcej, łączą producentów naturalnych kosmetyków z ich odbiorcami, a to niecodzienna okazja do tego, by bezpośrednio wymienić się opiniami i spostrzeżeniami – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka przedsięwzięcia i właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Zauważyłam, że rośnie społeczność skupiona wokół Ekocudów i co ciekawe, miłośnicy naszych targów uczestniczą w nich niekoniecznie w miastach, do których jest im najbliżej. Spotykam ich na poszczególnych edycjach, w różnych miastach. Jak mówią – tam, gdzie Ekocuda – tam i my. Zadowolenie uczestników i wystawców to dla mnie największa nagroda za tygodnie wytężonej pracy.

Misją targów jest edukowanie i inspirowanie do zdrowych wyborów konsumenckich. Właśnie dlatego podczas trwania targów, uczestnicy mogli skorzystać z szerokiej oferty strefy gastronomicznej, w której serwowane były potrawy o charakterze fit. Kolejną atrakcją były warsztaty prowadzone przez specjalistów z zakresu zdrowego stylu życia oraz wykłady, które cieszyły się sporym zainteresowaniem. Wszystko po to, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Stali bywalcy – nowe, debiutujące marki, zaś nowi uczestnicy – szeroką ofertę, z której mogą wybrać produkty dopasowane do ich aktualnych potrzeb.

PATRONI MEDIALNI:
DOBRA MAMA, Radio ESKA, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, joga-joga.pl, napieknewlosy.pl, Naturalnie!, N jak natura, Piggy PEG, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Co Jest Grane24, Women’s Health, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, My Company Polska, My Mamy, Naturalnie z pudełka, Inspirantka, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety kosmetyków, Wirtualne kosmetyki, magazyn Harmonia, Magazyn Kosmetyki, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Zdrowa Lista Zakupów, MiastoDzieci.pl, My3Miasto, Mamy Mamom, KIKIMORA magazyn rodzica, Wielki kufer, Zakręcovnia, Curly Madeleine, Magazyn Kobiet Mademoiselle.

Fot. Joanna Oleszek

Share Button